Блог вчителя початкових класів Хотинської ЗОШ І-ІІ ступенів

четверг, 3 ноября 2016 г.


Моє життєве кредо: "Мети досягає той, хто прагне".

Анкета
учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»
у номінації «Початкове навчання»
1.     
Прізвище, ім’я, по батькові
Шнайдер Галина Данилівна
2.     
Дата народження
22 листопада 1965 року
3.     
Домашня адреса з поштовим індексом
34600, вул..І.Франка 3/3, м.Березне Рівненської області
4.     
Мобільний телефон
0680581948
5.     
Електронна пошта
6.     
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)
Вища,
Рівненський педагогічний інститут, 1996 рік, вчитель української мови та літератури
Дубнівське педучилище, 1985 р., вчитель початкових класів
7.     
Стаж роботи:
                               загальний

31 рік
                       педагогічний
31 рік
8.     
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Хотинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, hotin_2009@ukr.net

9.     
Посада
Вчитель початкових класів
10.  
Кваліфікаційна категорія
Вища
11.  
Звання
-
12.  
Державні, урядові нагороди, відзнаки Верховної Ради України, відомчі заохочувальні відзнаки (рік нагородження)
-


Інформаційна картка
учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації «Початкове навчання»

Прізвище, ім’я, по батькові
Шнайдер Галина Данилівна
Місце роботи
22 листопада 1965 року
Посада
Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
Вища, Рівненський педагогічний інститут, 1996 рік, вчитель української мови та літератури
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
Дистанційна форма курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, 2016 рік

Педагогічний стаж
31 рік
Кваліфікаційна категорія
Вища
Звання
-
Педагогічне кредо
Мети досягає той, хто прагне
Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
Рробота в парах, «Два-чотири-всі разом», робота в малих групах; кооперативно-групове навчання: «Мікрофон», «Незакінчене речення», «Ажурна пилка», «Навчаючи, вчусь»; технології опрацювання дискусійних питань: «Займи позицію», «Дискусія»; інтерактивні вправи: «Криголом», «Інтерв’ю», помилка в поясненні, застосовую метод проектів
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)
З 1985 року я працюю в Хотинській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів. Моє життєве кредо «Мети досягає той, хто прагне». На моїх очах відбувається звичайне диво: з невмілого, невпевненого в собі малюка виростає особистість, яка мислить, багато знає, вміє, оцінює себе в інших людях. Я спостерігаю за кожною дитиною, відчуваю зміни їхнього душевного стану. Я поважаю гідність кожної дитини, гуманно ставлюсь до дітей. Створюю оптимальні умови для творчої реалізації кожної дитини як особистості, намагаюся визначити цінності творчого мислення, розвиваю і вдосконалюю вміння пізнавальної діяльності.
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

ПОРТФОЛІО


 Портфоліо вчителя початкових класів Хотинської ЗОШ І-ІІ ступенів