Моє життєве кредо: "Мети досягає той, хто прагне".
Анкета
учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»
у номінації «Початкове
навчання»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Шнайдер Галина Данилівна
|
2.
|
Дата народження
|
22 листопада 1965 року
|
3.
|
Домашня
адреса з поштовим індексом
|
34600, вул..І.Франка 3/3, м.Березне Рівненської області
|
4.
|
Мобільний телефон
|
0680581948
|
5.
|
Електронна пошта
|
|
6.
|
Освіта (найменування вищого навчального закладу,
рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)
|
Вища,
Рівненський педагогічний інститут, 1996 рік, вчитель
української мови та літератури
Дубнівське педучилище, 1985 р., вчитель початкових класів
|
7.
|
Стаж роботи:
загальний
|
31 рік
|
педагогічний
|
31
рік
|
|
8.
|
Місце
роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з
кодом, електронна адреса
|
|
9.
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
10.
|
Кваліфікаційна
категорія
|
Вища
|
11.
|
Звання
|
-
|
12.
|
Державні, урядові нагороди, відзнаки Верховної Ради
України, відомчі заохочувальні відзнаки (рік нагородження)
|
-
|
Інформаційна картка
учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації «Початкове
навчання»
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Шнайдер Галина Данилівна
|
|
Місце
роботи
|
22 листопада 1965 року
|
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
|
Освіта (найменування вищого
навчального закладу, рік закінчення навчання)
|
Вища, Рівненський педагогічний інститут, 1996 рік, вчитель
української мови та літератури
|
|
Самоосвіта (за останні 5 років;
очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм,
курсів, тренінгів тощо)
|
Дистанційна форма курсів підвищення кваліфікації вчителів
початкових класів, 2016 рік
|
|
Педагогічний стаж
|
31 рік
|
|
Кваліфікаційна категорія
|
Вища
|
|
Звання
|
-
|
|
Педагогічне
кредо
|
Мети досягає той, хто прагне
|
|
Технології, методи та форми, що
використовуються
у навчально-виховному процесі
|
||
Рробота в парах, «Два-чотири-всі
разом», робота в малих групах; кооперативно-групове навчання: «Мікрофон»,
«Незакінчене речення», «Ажурна пилка», «Навчаючи, вчусь»; технології
опрацювання дискусійних питань: «Займи позицію», «Дискусія»; інтерактивні
вправи: «Криголом», «Інтерв’ю», помилка в поясненні, застосовую метод
проектів
|
||
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)
|
||
З 1985 року я працюю в Хотинській загальноосвітній школі
І-ІІ ступенів. Моє життєве кредо «Мети досягає той, хто прагне». На
моїх очах відбувається звичайне диво: з невмілого, невпевненого в собі малюка
виростає особистість, яка мислить, багато знає, вміє, оцінює себе в інших
людях. Я спостерігаю за кожною дитиною, відчуваю зміни їхнього душевного
стану. Я поважаю гідність кожної дитини, гуманно ставлюсь до дітей. Створюю
оптимальні умови для творчої реалізації кожної дитини як особистості,
намагаюся визначити цінності творчого мислення, розвиваю і вдосконалюю вміння
пізнавальної діяльності.
|
||
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
|
|